Reklama
 
Blog | Zdeněk Straka

Tak mě tady máte! Jsem Váš Nový rok 2015

Právě jsem se narodil a mám pro vás několik vzkazů. Uběhlo pár vteřin a už je mi jasné, co jste zač.

Ještě se počůrávám a ještě pár dní bude trvat, než to zvládnu bez plen. Jak se na vás  dívám, nebude to tak zlé, jak mi říkal děda. Teda vlastně děda 2014. Vyprovodili jste ho         p a r á d n ě .  Všechna čest! Moc se mi líbila všechna ta světla, a ty barvy. Hlavně  vaše radost, když jsem se narodil já. A toho dobrého alkoholu. Někdo mě trefil špuntem. Letěl nějak rychle a já se nestačil uhnout. Nebolí mě to.

            Teď se budu chvíli rozkoukávat, tak mi odpusťte začátečnické chyby. Na jaře už budu v plné síle, jak vy říkáte, bude ze mě teenager. Třeba se zamiluji. V květnu tedy určitě. Už teď se těším na léto, protože mám rád teplo a houby. A až začne padat listí, budu už trošku opotřebovaný, ale pořád plný energie. V zimě se budu snažit podle svých možností udržet s vámi krok a být vám rovnocenným partnerem. Do doby, než to zabalím.

            Vím, že nebudu mít vždy svůj den. Když budu naštvaný, jděte mi radši z cesty. Nevystrkujte v ten den růžky, nebo vás přes ně klepnu. Oko za oko, zub za zub. V tom budu přísný a spravedlivý. Těm slušným slibuji dobré zacházení. Někoho srazím, někoho pozvednu. Hlavně na vás samých záleží.

Reklama

            Chci být tím nejlepším rokem od doby, co počítáte letopočet. Těším se na to, co nás čeká. Těším se na vás. Těším se na ty, co se narodí. Vyprovodím důstojně ty, co zemřou. Nebojte se mě. Nebojte se sebe. Uvidíte, že to bude stát za to.

Ať se nám spolu dobře žije!!!

Váš 2015